poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Prolog

Hej mam na imię Katerine ale wszyscy mówią na mnie Kate. Nigdy nie prowadziłam pamiętnika, ale no cóż ostatnio na lekcji mieliśmy o tym jak wiele osób prowadziło pamiętniki,a podobno fajnie się je czytać po paru latach więc sama postanowiłam spróbuję. Codziennie będę pisała o tym jak spędziłam czas, o tym co się zdarzyło, będę również wstawiać zdjęcia. Może najpierw powiem o sobie  i o mojej przyjaciółce

                                                            MOJE SEKRETY 
am...od 6 lat jestem jedynaczką gdyż, moja młodsza siostra zmarła razem z moją mamą w wypadku  samolotowym . Dlatego Rose jest dla mnie jak siostra.
* uwielbiam, po prostu Kocham ONE DIRECTION razem z Rose jesteśmy ich największymi fajkami. Zawsze marzyłam aby ich spotkać.
* nienawidzę Sookie to wredna plastikowa laska która myśli że ja nie wiem że mnie nie lubi. Razem z Rose wyśmiewamy ją i inne puste cheerleaderki.
* mam udowodnione ADHD o którym wie jedynie ja, tata i Rose.
* cholernie boje się latać, strach związany jest z wypadkiem moich bliskich
* Mia jest dla mnie jak młodsza siostra dlatego często gdy przychodzę do Rose bawię się z jej siostrą.


                                                            
                                                      SEKRETY ROSE 
* jest bardzo, bardzo mądrą dziewczyną, ale nie uczy się cały czas dlatego nie rozumiem też bym tak chciała.
* uważa się za szarą nic nie znaczącą myszkę, a tak naprawdę jest bardzo lubiana
* nienawidzi kotów, ma na nie uczulenie
* nie lubi poznawać nowych osób
* mój tata bardzo przyjaźni się z jej rodzicami, dlatego od kilku lat wyjeżdżamy razem na wakacje.
* nosiła okulary które zamieniła na soczewki bo wstydziła się.

3 komentarze:

  1. Fantastycznie się zapowiada. Proszę, powiadom mnie, kiedy będzie 1 rozdział! :)

    Zapraszam do mnie : http://shearlette.blog.onet.pl/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fajny blog.
    Czekam na pierwszy rozdział;D ;***

    OdpowiedzUsuń