piątek, 20 lipca 2012

Następny rozdział ! ! !

Nie mówiłam na 100% kiedy będzie rozdział, ponieważ sama do końca nie widziałam. Teraz już wiem dokładnie 27 Lipca pojawi się następny rozdział to już jest pewne. Pewnie w godzinach wieczornych.                                          
A teraz dlaczego tak dawno nie pisałam
1) tak jak mówiłam byłam pokłócona z przyjaciółką z którą pisze blog 
2) szczerze zapomniałam o tym blogu
3) ale kiedy już się pogodziłyśmy na drodze stanął nam następny problem. Miśka jest w szpitalu ( znowu) i jest on bardzo daleko więc nie mam ją odwiedzić. Nie ma tam internetu więc nie będziemy mogły napisać następnego rozdziału. Dlatego jak tylko przyjedzie w piątek rano i idę do niej i piszemy nowy.
Następne rozdziały będą już dodawane raz, dwa razy w tygodniu. 

3 komentarze:

  1. Będę czekać z niecierpliwością . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajnie bo już myślałam że zrezygnowałaś z pisania a to bardzo dobrze ci wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże to jest ŚWIETNE !!
    tak bardzo chciałabym umieć pisać jak ty ale średnio mi to wychodzi :( rozdział jest genialny, zresztą który napisany twoją rękę nie jest ? Robi się bardzo ciekawie i z zapartym tchem czekam na następny :D
    Zapraszam do mnie- http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/07/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń